Folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții, de aceea se recomandă citirea lor cu mare atenție.
Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare și pot diferi de produsele comercializate din cauza editării electronice sau manuale a informațiilor primite de la furnizori. Ramele și ochelarii de soare vin însoțiți de toc, acesta putând fi diferit ca model sau culoare.
Stocul online este actualizat zilnic și nu reprezintă un angajament al procesării comenzii.
Între stocul online și stocul din magazine pot apărea diferențe datorită procesării simultane.
Program de lucru
Comenzile sunt procesate de luni până vineri în intervalul orar 8:00 – 18:00.
Comenzile efectuate în afara programului, vor fi procesate a doua zi.
Comenzile efectuate în perioada sărbătorilor legale vor fi procesate în prima zi lucrătoare.
Condiţii de returnare
Legislația românească prevede: Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului(valabil pentru ochelari de soare și lentile de contact). Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat(în ambalajul original,cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Pentru comenzile de ochelari de soare și lentile de contact clientul va putea solicita returnarea produsului, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. Zanaoptic va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 de zile de la retur.
Produsul va fi returnat în ambalajul inițial, împreună cu factura originală și certificatul de garanție.
Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Consumatorul poate solicita printr-o cerere de retur rambursarea integrală a contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu un alt produs similar sau nu. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența.
După finalizarea cererii de retur, și aprobarea acesteia, veți primi un email cu datele de transport și intervalul orar în care agentul firmei de curierat se va prezenta la adresa specificată în comandă. Dacă doriți înlocuirea produsului vă rugăm să specificați numele ochelarilor înlocuitori. Pentru restituirea banilor vă rugăm să ne trimiteți prin email la adresa contact@zanaoptic.ro codul IBAN și numele titularului contului în care doriți să returnăm banii .În cazul plății online banii vor fi returnați în contul din care ați făcut plata.
Comenzile efectuate pe Zanaoptic.ro se pot returna în 14 zile calendaristice cu excepția comenzilor complete de ochelari de vedere. Taxa de retur este de 18 lei.
Comenzile complete de ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014 , art.16, lit.C. Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului. Clientul își asumă răspunderea asupra corectituidinii datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte și nu sunt mai vechi de un an.
Garanţia produselor
SC MAGIFLOR TEEHNO FARM, în calitate de vânzător/producător de ochelari la comandă, acordă o garanție de 24 de luni pentru produsele vândute prin intermediul www.zanaoptic.ro. Această garanție se acordă de la data livrării produsului către cumpărător/utilizator, în condițiile respectării instrucțiunilor de utilizare descrise mai jos:
Condiţii de acordare a garanţiei
Garanţia acordată prin prezentul certificat se referă strict la produsul achiziţionat. Nu face obiectul prezentei garanţii prescripţia optometrică prezentată de purtător, pe baza căreia a fost livrat produsul, SC Magiflor Tehno Farm SRL nefiind în niciun fel răspunzătoare pentru corectitudinea datelor înscrise în prescripţia optometrică.
Perioada de garanţie începe de la data eliberării produsului consemnată în certificatul de garanţie. Cumpărătorului i se garantează că produsul va fi reparat gratuit, în cazul defectării acestuia în condiţiile normale de utilizare pe durata perioadei de garanţie. Înlocuirea produsului se va face numai atunci când repararea nu este posibilă.
La solicitarea acordării garanţiei, cumpărătorul este obligat ca, împreună cu produsul defect, să trimită o copie a facturii și certificatului de garanție primite în colet împreună cu ochelarii.
SC Magiflor Tehno Farm SRL înregistrează defecţiunile ce fac obiectul garanţiei în anexa de la certificatul de garanţie, “Fișă de evidenţă a intervenţiilor”. Produsele sau părţile defecte, înlocuite în garanţie, trec în patrimoniul SC Magiflor Tehno Farm SRL
Următoarele situaţii anulează acordarea garanţiei:
- utilizatorul nu prezintă toate documentele solicitate;
- intervenţiile (inclusiv montajul lentilelor) sau reparaţiile executate asupra produsului de către firme și persoane, altele decât personalul calificat al magazinelor ZANAOPTIC;
- neconcordanţa dintre produs și caracteristicile înscrise în certificatul de garanţie apărută după momentul vânzării;
- schimbarea stării originale a produsului.
Următoarele defecte nu sunt acoperite de garanţie:
- defecte generate de zgârieturi, deformări, fisuri, distrugeri parţiale sau totale;
- defecte generate de nerespectarea de către cumpărător/utilizator a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare și utilizarea produsului prevăzute în instrucţiunile de utilizare ce însoţesc produsul;
- defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibraţiilor.
Instrucțiuni de utilizare ochelari de soare/vedere:
a. Utilizarea ochelarilor
Ochelarii nu sunt destinaţi pentru a fi utilizaţi în condiţii extreme care ar putea duce la deterioarea lor (zgâriere, rupere, îndoire, sfărâmare, topire) şi care ar putea pune în pericol integritatea sau sănătatea utilizatorului; privirea directă a soarelui sau a surselor de lumină excesivă, lucrul în zone în care există substanţe chimice agresive, etc.
Durata medie de utilizare a produsului: 24 luni.
b. Manipularea ochelarilor
Recomandari:
- nu purtați ochelarii pe cap;
- acordați o atenție sporită în utilizarea și manipularea ochelarilor ale căror lentile sunt fixate în montură cu șuruburi sau cu fir de nylon, aceștia fiind mai fragili;
- aveți grijă ca suprafața lentilelor ochelarilor să nu între în contact cu suprafețe dure;
- manevrați ochelarii cu ajutorul ambelor mâini.
c. Păstrarea şi transportul
- Păstraţi şi/sau transportaţi ochelarii numai în port ochelari adaptaţi mărimii acestora;
- Nu lăsaţi şi nu folosiţi ochelarii lângă surse de căldură, foc deschis sau alte zone cu temperaturi extreme cum ar fi sauna,uscătoare de păr, aragaz etc.
- Nu lăsaţi ochelarii în interiorul autovehiculului, pe timpul verii.
d. Curăţarea
- Spălaţi ochelarii folosind doar detergenţi lichizi specifici sau apă şi săpun;
- Ştergeţi ochelarii numai cu un material de tip microfibră sau cu şerveţele umede speciale;
- Vă recomandăm ca în timpul operaţiei de curăţare să susţineţi ochelarii cu fermitate în zona punţii nazale;
- Nu folosiţi detergenţi agresivi, alcool, acetonă sau alte substanţe similare şi nici serveţele de hârtie
Legal
Întregul conținut al site-ului (imagini, texte, grafică, logo-uri, baze de date, scripturi) este proprietatea SC Magiflor Tehno Farm SRL și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor prevăzută de legea română. Folosirea elementelor enumarate mai sus fără acordul nostru se pedepsește conform legilor în vigoare.
Dumneavostră, ca și utilizator, declarați că sunteți de acord cu cele menționate mai sus.
Limitarea răspunderii pentru produse și servicii
În vederea onorării comenzilor dumneavoastră, subscrisa vom depune toate eforturile rezonabile în acest sens. Cu toate acestea, vânzătorul nu va putea fi atras la răspundere în situația în care produsele nu se mai regăsesc în stoc. Într-un asemenea caz, subscrisa vom contacta cumpărătorul într-un termen rezonabil pentru a-i comunica această situație și pentru a-i oferi alternative în vederea deblocării situației: fie vă propunem produse similare, fie vă vom returna banii. Dacă nu vă putem contacta, atunci comanda dumneavoastră va fi anulată și vă vom restitui întreaga sumă de bani achitată.
Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau a comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate. În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. Magiflor Tehno Farm S.R.L se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C. Magiflor Tehno Farm S.R.L oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. Magiflor Tehno Farm S.R.L de la acest client. La sfatul personalului nostru specializat, pentru motive temeinice, subscrisa avem dreptul de a accepta sau de a refuza comanda dumneavoastră. Dacă personalul nostru specializat consideră că, înainte de a accepta comanda dumneavoastră, este necesar să vă contacteze, atunci aceștia vor avea acest drept ca urmare a plasării comenzii dumneavoastră. De asemenea, aceștia vor putea să vă ceară să trimiteți reteța scrisă prin e-mail sau poștă, să le furnizați datele de contact ale opticianului ce v-a prescris rețeta sau să refaceți consultul optometric.
Limitarea răspunderii pentru prețuri
Prețurile prezentate includ TVA (19% sau 9%, în funcție de produs), însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site acest lucru. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă sau, în cazul comenzilor cu plată online direct cu cardul de credit, acest preț va fi cel publicat pe site la momentul achiziției. Nu există o limită minimă de preț a comenzii. Prețurile pot fi modificate fără a se proceda la o comunicare în acest sens în prealabil, cu respectarea dispozițiilor legale aplicabile.
În cazul ofertelor/vânzărilor promoționale se va specifica perioada de valabilitate a acestora, cu mențiunea că acestea sunt valabile numai în limita stocului disponibil.
Promoțiile/soldările sunt marcate corespunzător prin folosirea sintagmelor „promoție“, „soldare“ sau sintagme asemănătoare precum „promo“, „ofertă“ etc. Acestea au, de asemenea, specificată perioada de derulare sau valabilitatea în limita stocului disponibil.
Subscrisa Magiflor Tehno Farm S.R.L. va aplica în mod corespunzător dispozițiile legale aplicabile în cazul vânzărilor cu preț redus.
Limitarea răspunderii pentru livrare
Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România. S.C. Magiflor Tehno Farm S.R.L își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților. Livrarea produselor va fi gratuită oriunde în țară pentru comenzile care au o valoare de minim 300 RON (inclusiv TVA). Pentru comenzile mai mici de 300 RON (inclusiv TVA) se va aplica un tarif de livrare în cuantum de 18 RON (inclusiv TVA) pentru orice localitate din țară pentru livrarea prin curier.
Pentru ridicare comenzilor din showroom nu se percepe taxa de livrare, indiferent de valoare produselor/comenzii.
Produsele marcate cu „Livrare Gratuită” beneficiază de livrare gratuită oriunde în țară, indiferent de valoarea comenzii.
Timpul de livrare
Timpul de livrare se calculează pornind de la timpul de expediere și adăugând 1–2 zile lucrătoare.
Termenul de livrare este cel comunicat pe pagina produsului. Acesta este valabil de la data la care a fost efectuată confirmarea comenzii și include timpul în care comanda este procesată, produsele ajung în sediul nostru, dacă nu sunt în stocul propriu, și sunt predate curierului.
Timpul total de livrare poate fi influențat de diferiți factori externi companiei noastre, cum ar fi curieri, furnizori etc.
În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. Dacă nici de această dată clientul nu este găsit la adresa indicată și la ora stabilită, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu. În toate aceste situații, subscrisa nu poate fi trasă la răspundere de către cumpărător, acesta neputând să pretindă daune-interese care să acopere evetualele prejudicii ce i-au fost produse de cauze de forță majoră.
Limitarea răspunderii pentru plată
Plata produselor comandate conform acestui Contract cu Clienții se poate efectua în avans sau la livrarea produselor. S.C. Magiflor Tehno Farm S.R.L își rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans. Plata în avans se poate realiza prin card online dovada plății trebuie trimisă către S.C. Magiflor Tehno Farm S.R.L la adresa de e-mail contact@zanaoptic.ro. Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul S.C. Magiflor Tehno Farm S.R.L Plata în avans se consideră și plata cu ajutorul cartii de credit online. În acest caz, S.C. Magiflor Tehno Farm S.R.L va solicita procesatorului de plăți electronice confirmarea securității și a validității tranzacției și, de asemenea va efectua verificări suplimentare acolo unde este cazul, înainte de livrarea produselor. În cazul vânzării cu plata în avans, produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar, livrarea nu va fi realizată.
Soluționarea alternativă a disputelor online (ADR)
Consumatorul are dreptul de a cere corectarea rezoluției unui litigiu în cazul în care nu este mulțumiți de modul în care litigiul a fost soluționat sau în cazul în care susține că vânzătorul încalcă dreptul lui de consumator. El poate contacta vânzătorul prin e-mail la contact@zanaoptic.ro. În cazul în care vânzătorul refuză să efectueze rectificarea sau nu răspunde într-o perioadă de 30 de zile de la solicitarea trimisă, consumatorul are dreptul de a depune o plângere la ADR (Alternative Dispute Resolution), legea 115/2012. Reclamația poate fi depusă așa cum este reglementat în legislația din România (legea 115/2012). Consumatorul poate depune reclamația sa, de asemenea, on-line, prin intermediul platformei europene online a litigiilor http://ec.europa.eu/…index_en.htm Definiția „consumator“, în sensul ADR se referă la persoane fizice care acționează în afara activității lor comerciale, artizanale sau profesionale. Cu toate acestea, în cazul în care contractul este încheiat în scopuri parțial comerciale (contracte cu dublu scop) și dacă scopul comercial este atât de limitat încât nu are o pondere predominantă în contextul general al livrării, respectiva persoană ar trebui să fie considerată un consumator. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică procedurilor în afara instanței, pentru dispute referitoare la obligațiile contractuale care decurg din contractele de vânzare-cumpărare sau de servicii între un comerciant și un consumator. Soluționarea alternativă se aplică numai contractelor de achiziție pe termen lung. Soluționarea alternativă nu se aplică litigiilor în cazul în care valoarea creanței nu depășește 20 €. Entitatea ADR poate aplica o taxă nominală pentru depunerea plângerii, taxă plătită de consumator, care nu poate depăși 5€ inclusiv TVA.
www.zanaoptic.ro este operat de SC Magiflor Tehno Farm SRL
Sediu: Otopeni, Str. 23 August nr.14B, Bl.P31
Punct de lucru: Bucuresti Str. Chiristtiigiilor nr.4
CIF: RO2777454
Inregistrată la Registrul Comerțului: J23/1112/2006
contact@zanaoptic.ro
Capital social 200 LEI
Cont bancar RO33BTRLRONCRT0448338301